LIVE: Frontman Palaye Royale se v Brně před fanynkami plazil po čtyřech, koncert zakončil pouze v sukni

Vydáno 18.06.2024 | autor: Lucie Všianská

Palaye Royale pořádně rozpálili brněnské publikum. Navzdory vysokým teplotám ve vyprodaném Sonu předvedli show plnou největších hitů a podobně jako na Rock For People se frontman vydal i na plavbu v nafukovacím člunu.

LIVE: Frontman Palaye Royale se v Brně před fanynkami plazil po čtyřech, koncert zakončil pouze v sukni LIVE: Frontman Palaye Royale se v Brně před fanynkami plazil po čtyřech, koncert zakončil pouze v sukni

Palaye Royale
Brno, Sono Music Club
17. 6. 2024

Brněnský Sono Music Club v pondělí večer pořádně ožil. Svou návštěvou ho poctili američtí Palaye Royale, kteří jen dva dny zpátky stáli na hlavním pódiu Rock For People. České republiky se však ani tak nemůžou nabažit. Už v prvních minutách show se frontman Remington Leith svěřil, že se s tuzemským publikem cítí jako obklopený rodinou, a svou lásku k Čechům zmínil v průběhu koncertu nesčetněkrát.

Večer zahájila britská trojice Girlband!, která svým dynamickým setem roztancovala nejednoho diváka. Jestli se dá ale něco opravdu vyzdvihnout, jsou to živelná bicí a krásný alt hlavní zpěvačky Georgie, jejíž barva je neobyčejná a velice příjemná na poslech.

Palaye Royale zažehli v Brně oheň. Klaněli se českým fanouškům, frontman vyšplhal na ochoz klubu

Před setem samotných Palaye Royale se narvaným spodním patrem několikrát rozlehlo volání „Zdeno!“ jako odkaz na jejich tajnou show na letošním Rock For People. Vtipu se během koncertu chytil i samotný zpěvák, který toto ikonické jméno rovněž několikrát zakřičel.

Kapela otevřela koncert písní Nightmares a už od začátku bylo jasné, že publikum čeká divoká jízda, protože už během prvních pár minut frontman otevřel první mosh pit, a za chvíli už se v něm vířily desítky nadšenců. Příval energie pulzoval Sono Music Clubem i v dalších písních - jmenovitě třeba při Black Sheep nebo You're Fucking With My Head. Při You’ll Be Fine se zpěvák Remington nechal láskou publika unést tak, že před nimi lezl po čtyřech a nebál se ty nejvěrnější v první řadě dokonce vzít za ruce. Neostrouhali ale ani diváci v zadní části klubu, kam se frontman vydal v poslední části show na nafukovacím člunu, a cestou stihl navíc lidi okolo pokropit vodní pistolí.

Rock for People je za námi. Yungblud daroval kytaru fanouškovi, Palaye Royale se plavili na člunu a skvělí byli i The Darkness

Osvěžení bylo rozhodně vítané, protože v prostorách klubu se teploty velmi brzy vyšplhaly na neúnosné hodnoty, na což si párkrát postěžovala i samotná kapela. Remington v průběhu koncertu odhodil vše, co se dalo a na přídavek už se vrátil pouze v sukni. Kromě jednoho fanouška, kterému se udělalo nevolno při písni Broken, ale horko všichni přežili ve zdraví, a sestava se dokonce podělila o své láhve s vodou.

Kde nestačila voda, pomohlo aspoň občasné zpomalení tempa. Například při písni Worlds End, kterou zvládl zpěvák sám pouze s klavírem. Jednoduchá aranž dala vyniknout jeho jedinečnému chraplavému hlasu, a ještě více umocnila emocionalitu písně. Ačkoliv to bylo mezi živelnými kousky v rychlém tempu poněkud nečekané, Remington se tímto nádherným vystoupením rozhodně dotkl srdcí spousty posluchačů.

Sečteno a podtrženo, Palaye Royale předvedli neskutečně energickou show, na kterou Brno jen tak nezapomene. Až se fanoušci vzpamatují z horka a divokých mosh pitů, mohou se začít těšit na další koncert, který kapela slíbila již na konec tohoto roku.

Text: Lucie Všianská, foto: Romana Šlapáková
Témata: Palaye Royale, Girlband!, Sono Music Club, Rock for People, rock

0,00