ROZŠÍŘENÝ LINE-UP
Novinkou je fakt, že se pořadatelé rozhodli na poslední chvíli
razantně zasáhnout do lineupu REFLEX EARTH stage. Na avizovaný konec programu na tomto pódiu v 01:30 hodin naváže v obou dnech program, který má vzdát hold domácí taneční scéně.
Roxy Promotion se podařilo zajistit vystoupení dvou mediálně nejznámějších domácích djů, kteří na původním lineupu nefigurují. Oba djové vystoupí ve speciálních 3½hodinových setech po ukončení koncertního programu a rozšíří tak festivalové dění o další mega taneční open air scénu. Jména těchto dvou djů budou zveřejněna na festivlových stránkách ve středu 11. června.
DOPRAVA
1) Vlakem a autobusem
Všechny spoje přímo do Tábora nejlépe vyhledáte na
www.idos.cz
2) Autem
Hlavní tah magistrály na České Budějovice má jasně danou kapacitu propustnosti, proto je nutné počítat s časovými prodlevami, kterým se při předpokládané návštěvnosti festivalu nedá vyhnout.Myslete na to, že pátek je dnem, kdy je automobilová doprava na většině hlavních silničních tazích na hranici únosnosti a tak je nutné počítat s časem, který strávíte pojížděním v koloně hlavním směrem na České Budějovice.Sobotní provoz by měl být logicky propustnější, přesto v pátek i v sobotu si dejte předem promyšlený časový náskok.
Snažte se, aby váš vůz byl zaplněn aspoň čtyřmi lidmi – ulehčíte tak přetíženosti silnic, parkovacím kapacitám a životnímu prostředí.
Příjezd k městu Tábor po E55 vás navede na začátku města ke dvěma směrům odbočení – na Tábor a České Budějovice. Zvolte směr na České Budějovice (odbočení na Tábor vás přivede do centra města) a držte se po hlavní až ke kruhovému objezdu, který je potřeba celý objet směrem zpět a vrátit se cca 200-300m k odbočce směřující na velkokapacitní parkoviště pro cca 3000 aut. Pokud by kapacita tohoto parkoviště nestačila, jsme operativně připraveni zřídit parkoviště další
s kyvadlovou dopravou přímo k festivalovému dění.
Jednorázový poplatek za jedno auto je 50kč a parkoviště bude pod stálou kontrolou státní i městské policie. Parkovací lístek je nutné uschovat, aby v případě jakýchkoliv problémů bylo možné prokázat, že máte vůz zaparkovaný právě zde.V zaparkovaných autech nenechávejte na viditelných místech zbytečně žádné cenné předměty, které by lákaly pozornost zlodějů. Při odbavení parkování buďte trpěliví a vstřícní pokynů pořadatelů.
3) Kyvadlová doprava
bude zřízena ze stanoviště přímo u hlavního táborského autobusového a vlakového nádraží. V pátek i v sobotu od cca 10.00 do 22.00 a v neděli z festivalové zastávky od cca 8.00 do 13.00 zpět na táborské nádraží.
MARILYN MANSON - Biografie
Historie kapely Marilyn Manson se datuje do roku 1988, kdy zpěvák a kytarista Brian Warner a kytarista Scott Mitchell Putesky zakládají kapelu The Spooky Kids. Image kapely je založena na extravagantním zpěvákovi a zarážejících přezdívkách, pod kterými začali oficiálně vystupovat - Marilyn Manson a Daisy Berkowitz. Jména vznikla tak, že si každý vybral počáteční jméno oblíbeného ženského idolu a k němu přidal příjmení masového, nejlépe sadistického, vraha. Postupně přibrali klávesistu Zsa Zsa Specka a basistu Olivia Newton-Bundyho. Bubeníka nahradili automatem a začali hrát teatrální rock. Spolupráce se Speckem a Bundym ale nebyla úplně ideální, a tak se na jejich místa dostávají Gidget Gein (basa) a Madonna Wayne Gacy (klávesy). Spolu s příchodem bubeníka Sary Lee Lucase se mění i název skupiny na Marilyn Manson and The Spooky Kids.
V roce 1990 se Manson seznamuje s Trentem Reznorem z Nine Inch Nails, kapela zkracuje název na Marilyn Manson a začíná jim předskakovat. Koncem roku 1992 získávají nominace ve dvou kategoriích na udílení cen South Florida Rock Awards. Marilyn Manson ovládají floridskou rockovou scénu a odnesou si i další prestižní nominací na Slammy Awards ´93.
Při nahrávání prvního alba Portrait Of An American Family (1994) basista Gidget Gein propadl drogám a kapela ho přestala zajímat. Je nahrazen Mansonovým přitelem Twiggy Ramirezem. Hrají po klubech, později se stávají předskokany velkých kapel Danzing a Korn. Vztah mezi Mansonem a bubeníkem S. L. Lucasem se začíná vyhrocovat, vše vyvrcholí během turné po Carolině, kde si Manson hraje s propan-butanovým hořákem a bicí soupravou. Bubeník opouští kapelu, střídá ho Ginger Fish z New Orleans.
Album je velmi úspěšné, a tak Marilyn Manson vydávají hned další rok novou desku Smells Like Children (Páchnout jako děti, 1995) s remixy vlastních písní a s Mansonovou svéráznou předělávkou hitu Sweet Dreams od Eurythmics. Okamžitě je na světě mezinárodní superhit, který je později nominován na MTV Music Awards za nejlepší rockový videoklip.
Při nahrávání nové desky Antichrist Superstar (1996) se s kapelou loučí zakládající člen Daisy Berkowitz kvůli názorovým rozporům s Mansonem. Chybějící článek zaskakují při nahrávání Manson s Ramirezem a členové Nine Inch Nails (Trent Reznor a Danny Lohner). Novým kytaristou je za nějaký čas vybrán muž, jehož Manson představuje pod jménem Zim Zum. Ten se ale s kapelou rozloučí hned při natáčení třetího alba, nazvaného Mechanical Animals (Mechanická zvířata, 1998) a vydává se na sólovou dráhu, je nahrazen uznávaným studiovým virtuózem Johnem Lowerym alias Johnem 5. Mechanical Animals spojují teatrální rock s elektronickou hudbou, výsledkem je velkolepé album oblíbené vyznavači nejrůznějších hudebních směrů. Celkově se ho prodalo přes šest miliónů výlisků a hned několik skladeb se stává uznávanými hity: The Dope Show, I Don''t Like The Drugs, Rock Is Dead (otevírá soundtrack ke kultovnímu filmu Matrix) nebo Coma White.
V roce 2000 vydávají album Holy Wood (In The Shadow Of The Valley Of Death) a startují celosvětové turné Guns, God and Government World Tour v rámci něhož skupina poprvé zavítala i do Prahy. Krátce po jeho začátku je nešťastně zraněn Ginger Fish a mnozí pupitánští prodejci navíc ze strachu zakrývají šokující přebal desky a nahrazují jej méně "provokativním" tématem. V americkém žebříčku začínají až na čtrnácté příčce. Marilyn zakládá vlastní label Posthuman Records.
13. května 2003 vyšla studiová novinka The Golden Age Of Grotesque. To, že je album tak napjatě očekávané, má na svědomí fakt, že album co-produkuje a mixuje Tim Skold, ex člen ebm party KMFDM. Skold zároveň zaujmul místo basskytaristy po Twiggy Ramirezovi, který přešel k projektu A Perfect Circle. Manson pokračuje ve své šílené imidži a kouscích, které nenechávají chladné tisícovky lidí na koncertech a dopilovává ji k ještě absurdnějšímu obrazu. Obrazu masivní a agresivní popkultury, ve které žijeme a které se Marilyn Manson zpovzdálí vysmívá svým posthumánním dechem.
Marilyn Manson k tomu říká: "Toto album je jedna velká emoce, imaginaci a svrchovanou individualitu jednotlivce nemůže omezit žádný slaboduch a ani nemůže být nikým jasně definována. Jedinečnost umění nachází útočiště někde v neomezeném prostoru mezi dětskou myslí a myslí šílenců. A přesně takoví jsme."
Více o MM v titulním materiálu květnového REPORTU 5/03.
DJ PHOTEK - Biografie
Rupert Parkes (ano, tak se jmenuje Photek občanským jménem) skládající pod pseudonymi Code of Practice, Aquarius, Studio Pressure, the Truper nebo Sentinel, ale nejznáměji pravě jako Photek jsou bezesporu projekty, pod kterými vydal ty nejlepší a bez přehánění umělecké, "inteligentní" kousky, které se kdy na scéně zlomených beatů objevily. Během svojí producentské kariéry prošel hardstepem (značky Certificate 18 a Street beats), vzdušným, odlehčeným drumnbassem na známém labelu LTJ Bukema Good looking a zakotvil na zvuku, který má stejně blízko k dnb i k breakbeatu; o škatulkách v souvislosti s jeho hudbou se však dá mluvit jen velmi těžko, na rozdíl od většiny junglových producentů nikdy nepouštěl desky coby dj a málokdy chodil do klubů. Úžasným způsobem programuje rytmiku a neoddělitelná aura paranoie na deskách jakými jsou The Hidden Camera nebo UFO naznačuje, čím se Photek nechával inspirovat v plodném období takzvaného darkstyle drumnbassu na počátku devadesátých let.
Jako teenager Rupert Parkes poslouchal elektro, techno a hiphop, jazz, včetně fůzí všech těchto stylů a na jeho hudbě je to v menší či větší míře znát. Díky sampleru, který pořídil za krušně vydělaných 2000 liber, začal vytvářet tracky a díky nadšení a talentu se jeho nahrávky objevily na Certificate 18 (singl Studio pressure) a předtím než rozjel sérii dvanáctipalců na svém vlastním labelu Photek records, nahrál také pár skladeb pro Basement (pod přezdívkou Sentinel) a Street beats (The Truper). Značka Photek records mu zároveň otevřela cestu k možnosti vydávat na Metalheadz a Goodlooking.
Poté co Parkes vypustil do světa více než 80 tracků, dorazil jeho rozjetý talent k labelu Science. První kousek na této značce byl vinyl The Hidden Camera (v roce 1996). Druhý single vydaný pod Science Ni-Ten-Ichi-Ryu odrážel Photekův vzrůstající zájem o bojová umění, který se promítal do jeho skládání. První regulérní album, Modus Operandi mu vyšlo v září roku 1997, o rok později hned následovala kompilace Form and Function s pár originálními nahrávkami z Photek records, remixy a několika novými tracky. Během dalších dvou let se věnoval studiové práci aby v roce 2000 vydal album Solaris, coby mix osobitého drumnbassu, ale také housu (Mine to give s vokalistou Robertem Owensem se vyšplhalo na první příčku v amerických tanečních hitparádách).
V současnosti se Photek spíše vrací ke svým drumnbassovým kořenům, o čemž svědčí i Do or Die projekt, se kterým Photek dorazí na festival. Vokalisté z LA - Choc ty a Chiara dodávají Rupertovo hudbě nádech hiphopu a atmosféra se podle ohlasů bude moci krájet.
www.goplanetroxy.cz